ezek miatt mentünk
Jöjjenek a kamionok, akit nem érdekel, ugorjon.
Ez tulajdonképpen egy kamionszalon volt, a felépítményeken és a beszállítókon volt a hangsúly, de persze mindegyik cég próbált minél szebb kamionnal kiállítani.
Régebben már írtam, itt leginkább a 6x4 kerékképlet az elterjedt, az otthoni 4x2 helyett...
...és nagyon nem ritka a legerősebb verziójú kamion (itt a kiállításon Volvo-ból szinte csak 750-es volt), ez az egyik kedvencem
ez meg nem kispálya
Carmennek biztos izgi volt
ez is hibátlan, a rönkszállítók jönnek be leginkább nekem...
az aszfalton jól látszik, hogy versenyzésre is használják
itt a hátsó lámpák az érdekesek, fenn a tetőnél is, sokkal szebb mint a gyári, rengeteg Scania-n (leginkább) van ilyen az utakon
Egy érdekesebb pót, a tengelyképzés ami furcsa otthoni szemmel. Itt északon ilyenek vannak, a hátsó tengely fordul is...
ha járt volna mondanom sem kell, Barnabás nem lenne a drag mellett, egyébként tööbbször beindították, mi lemaradtunk róla, szerencsére
lehet, hogy látványos, de én nem vagyok oda a "rajzos" design-tól...
sokkal inkább a fólia
A Scania volt a legkomolyabb standdal...
...volt náluk kép versenykamion is, természetesen svédek (norvégoknál talán csak ott nagyobb "állatok" ilyen téren)
ez már művészet, el kell ismerni
ezt hallottuk járni, készült videó is, Barnabást sajnos nem tudtuk beültetni, pedig volt rá lehetőség
V8, 730 LE és 3500Nm
nem semmi a fehér bőr kabin, ráadásul nagyon szép minta is belevarrva...
A Volvo próbálta tartani a lépést a Scania-val...
érdekesek ezek a "talpak" itt elől, de a daru nem kicsi
sajnos kevés nő volt, hol van ez a csillogó autószalonokhoz képest...
Ez az amerikai piacra szánt Volvo csak látogató volt, azért nem gyenge
A fénypontra, a péntek esti konvojra várva, már szürkületben...
80% Scania volt
Barnabás ennek megfelelően az újonnan kapott ajándék Scania-s dzsekiben volt
Idéntől Norvégiában is engedélyezték ezeket a modul vontatványokat. 25 méteres hosszal (ugye a sztandard az euban és otthon a 18méter), Dániában, Svédországban és Finnországban eddig is járhattak. Nem volt a konvoj része egyébként, de néha közbe engedték a forgalmat.
Leglátványosabban és legbrutálisabban (hang) a Scania-k "tuningolhatók"...
Mindegyik 6x4-es mégis más a tengelytáv, erre kíváncsi lennék miért
Visszatérve a számokra. Nem véletlenűl több erre a tengelyszám, a nyergesek is kivétel nélkül 3 tengelyesek (6x2, de leginkább 6x4). Mert a terhelés is sokkal nagyobb mint európa nagy részén. Itt 50 tonna lehet az össztömeg (odahaza 28t asszem), a modulosnál 60t. A rönkszállítók természetesen meg is közelítik ezt. Na meg a kőszállítók. Itt adódik a kérdés, odahaza beleférnek-e a kőszállítók a 28 tonnába. Nem hiszem, főleg hogy odahaza ezek a legerősebb kamionok ráadásul, tán nem véletlenül. A tengelyterhelés ha jól emlékszem (Wiggo mondta az adatokat egyébként) 12t itt északon. Ezért van, hogy nagyon nem ritka a minél több tengely és kerékszám, valamint a legerősebb változatok (Scania 730, Volvo 750).
még nincs vége
érdekesek ezek a "talpak" itt elől, de a daru nem kicsi
sajnos kevés nő volt, hol van ez a csillogó autószalonokhoz képest...
Ez az amerikai piacra szánt Volvo csak látogató volt, azért nem gyenge
A fénypontra, a péntek esti konvojra várva, már szürkületben...
80% Scania volt
Barnabás ennek megfelelően az újonnan kapott ajándék Scania-s dzsekiben volt
Idéntől Norvégiában is engedélyezték ezeket a modul vontatványokat. 25 méteres hosszal (ugye a sztandard az euban és otthon a 18méter), Dániában, Svédországban és Finnországban eddig is járhattak. Nem volt a konvoj része egyébként, de néha közbe engedték a forgalmat.
Leglátványosabban és legbrutálisabban (hang) a Scania-k "tuningolhatók"...
Mindegyik 6x4-es mégis más a tengelytáv, erre kíváncsi lennék miért
Visszatérve a számokra. Nem véletlenűl több erre a tengelyszám, a nyergesek is kivétel nélkül 3 tengelyesek (6x2, de leginkább 6x4). Mert a terhelés is sokkal nagyobb mint európa nagy részén. Itt 50 tonna lehet az össztömeg (odahaza 28t asszem), a modulosnál 60t. A rönkszállítók természetesen meg is közelítik ezt. Na meg a kőszállítók. Itt adódik a kérdés, odahaza beleférnek-e a kőszállítók a 28 tonnába. Nem hiszem, főleg hogy odahaza ezek a legerősebb kamionok ráadásul, tán nem véletlenül. A tengelyterhelés ha jól emlékszem (Wiggo mondta az adatokat egyébként) 12t itt északon. Ezért van, hogy nagyon nem ritka a minél több tengely és kerékszám, valamint a legerősebb változatok (Scania 730, Volvo 750).
még nincs vége
Megjegyzések
Megjegyzés küldése