ha már így belejöttem...


Akkor megnéztük a közeli Odda-ban milyen egy kissebb volumenű találkozó. Vagyis csak én, mert bár családostul mentünk, de rajtam kívül végül is senkit sem érdekelt, Barnabást sem tudtam becsalni. Legalább kicsit jobban tudtam koncentrálni. Itt csak mintegy 80 autó volt, és néhány motor. A környékből jöttek csak, Eidfjord-ból is voltak páran, például a főnököm is.

De ez csak egy sok közül, mert ez megy egész nyáron. Találkozó találkozót követ. De mindig van valami érdekesség. Szerintem jó hobby, irigylem akinek ideje és pénze van erre. Bár az is igaz, annyi minden más is van, amit még ki kellene próbálnunk, hogy lehet sohasem fogunk erre az útra térni.

Azért termszetesen lehet rajongani ezekért az autókért, vagy úgy mint egy csodás tárgy, vagy úgy mint egy műszaki remekmű, vagy úgy, hogy azt hisszük ettől leszünk valakik. Ki-ki döntse el.

De mondjuk ez minden másra is igaz... ruha, telefon... kinek a pap, kinek a papné ugyebár.

Akinek tetszenek élvezzék a képeket, akinek nem, az ugorjon, hamarosan jönnek ugyanis "természetes" képek is.













































































Megjegyzések

Népszerű bejegyzések