33,5

Na ennyi fok volt ma. Vagyis még most is fél tízkor majd 30 fok. Jó idők vannak. Már tegnap éjjel érezni lehetett, hiszen hajnal egykor 24 fok volt. Reggel fél nyolckor 27-28. Délután pedig 33 felett. Mi kimentünk az egyik strandra, megpróbálkoztunk. Na víz max 15 fok ha lehetett. 3 métert voltam képes úszni fél óra felkészülés után. Azért ez nekem hideg. De derékig hideg vízben parádés. Mondtam is a többieknek a strandon, hogy én magyar vagyok (ugye) nem norvég, évek múlva talán meg se kottyan, de most még a 24 és feletti vízre vagyok "belőve". 






És ami érdekes, tök északon Tromso-nél is 27-28 fok volt ma. Megmondom a tutit, én ezt nem bírom, sokkal jobb a 20-22 fok. Mondjuk sokáig remélem nem fog tartani, bár jövő héten megyünk egy 8 éjszakás norvég vakációra, azért legyen jó idő, és akkor sok-sok mesélni valóm lesz. A VB döntőt már "idegenben" nézem.

34,4. Itt a szomszédban, Ulvik-ben tegnap. 125 éves országos rekord dőlt meg. Én ezt nem bírom. És ma már találkoztam szúnyogokkal is. Sőt, akinél festek van egy nagy szállodájuk (hytte) fenn a Hardangeren, ő mondta, hogy odafent használ hálót az arcához, különben jóllakik a szúnyogokkal. Tehát vannak, csak itt lent nincsenek, mert alig volt eső és ezek szerint az itteni tóban kevés kelt ki. Vagy a pisztrángok felzabálták a lárvákat? Odafent pedig ugye olvadás után rengeteg a víz, van hol kikelni.

Azért gondolom a tegnap jött óceánjáró utasai meglepődtek a hőmérsékleten. Nem csoda. Komolyan azt gondolom, hogy Norvégia oly rendes hozzánk (egyébként tényleg az), hogy az első évünkben a legszebb oldalát mutatja mindegyik évszakban. Ha pedig valós ilyen irányú változások lesznek, és itt fent is ilyen idők, akkor nem tudom délebbre hogyan lehet elviselni.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések