NORSEMAN

Most hétvégén Norseman Xtreme Triathlon itt Eidfjordban és környékén. Szerepelek én is mint kajakos segéderő. http://www.nxtri.com/, több infó itt, amit tudni érdemes, hogy kemény a kerékpáros útvonal, és a futás célja 1850m-en van, http://www.nxtri.com/race_info/course_and_map tehát ide kell az edzett állapot. Ez mondjuk egy nemes cél volna, megpróbálni és teljesíteni. Vajon hány évet kellene rákészülni az én rozoga testemmel?

Tehát én kajakos leszek. Kicsit odavagyok, mert a fülem még mindig nincs rendben, kedden volt kajakos próba, én nem is mentem bele a vízbe csak a kajakban maradtam. Pedig mókás volt. Az igaz, hogy a felkészültek (és akiknek van) neoprene ruhában voltak, én persze nem, és így azért kissé a vízben csücsültem. Az úszással kezdődik a verseny hajnal 5-kor, mi 3-kor gyülekezünk és készülünk a versenyre. Ma volt eligazítás, egész jól értettem a dolgokat. 14-en leszünk kajakkal és lesz azt hiszem 5 motorcsónak is. 250 indulóhoz kell is szerintem. Azt írja az oldal, hogy 13-15 fokos csak a fjord. Szerintem több, mert múlt szerdán miután hazajöttünk én fürödtem a fjordban, úsztam. Lehet az tett be véglegesen a fülemnek? Bár víz ekkor nem ment bele. Mindegy, kiszenvedtem magam miatta, remélem szombatra nem lesz már bajom vele. 

Tehát odahaza FEZEN fesztivál, én meg hajnal 5-től figyelem nehogy valaki megfulladjon. Fotózni nem fogok tudni, mert kajakkal nem viszem magammal a gépet, mert ha borulás van. Talán a telefont megkockáztatom, pedig bizonyosan jó képeket lehetett volna csinálni, megörökíteni az eseményt. 


2011-ből, nagyon jó, szerintem eléggé átjön aminek át kell jönnie...


és itt a tavalyi...

Érdekes egy élmény volt be kell valljam. Mindig is sajnálni fogom hogy a sport (úgy keményen ahogy kell) kimaradt az életemből. Elég jó időt úsztak és jó idővel nyert a győztes. Az úszást 52 perc körüli idővel (3,8km) nyerte egyikük, a teljes távot meg picivel kevesebb mint 11 óra alatt teljesítette a győztes. Azért a kerékpár első 40 kilométerén felmászni 1250 méter magasba, és utána is kisebb nagyobb emelkedők, a végén pedig a maratont úgy futni, hogy az utolsó harmadában 1000m-t kell felmászni... tényleg kemény!!! 

Jó volt na, folytatás jövőre??? bizti... 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések