csak szólok, élünk...

Csak egy rövid szösszenet, jelezvén minden a régi. Igen, elhanyagoltam a blogot, "alkotói" válságba kerültem, a fő ok pedig, hogy az agyam gyorsabb mint a kezem. Lehet videókat kellene csinálnom és úgy könnyebb volna elmondani a dolgokat? Akkor pedig lehet a vágással menne el az idő? Nagyon sok fél vagy még félig sem készült bejegyzésem van, ami megindított bennem valamit azt gyorsan feljegyeztem, gondolván majd befejezem. De nem. Egy biztos, mostanság új képekre nem kell számítani, nem voltunk semerre, és igazi norvég ősz van, sok esővel, kevés napfénnyel.  
Amúgy úgy érzem, nagyon kevés ez a 24 óra egy napban. Egyébként hála az égenk dolgozom sokat, bár hozzá kell tenni, nem oly sok pénzért (norvég viszonylatban semmi képpen sem, ezt itt minimál fizunak mondanám). Még mindig az óvoda és a festés területén. 

Tehát megvagyunk, és mivel úgy belejöttem a youtube-os videókba, találtam olyat ahol benne vagyunk mi is (mármint Eidfjord), vagy pedig csak simán szép. És egyszerűbb mint a képeket feltölteni. 




http://www.youtube.com/watch?v=TqP9TXVtr_c
Ebben pl van Eidfjord, de nem tudom beilleszteni, na ez sem megy simán...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések