itt van a tél, itt van újra...

Kicsit szkeptikusan fogadtam pár héttel ezelőtti híreket, hogy visszajön a tél, de részben megtörtént. Annyit hozzá kell tenni, hogy a TV-ben hallott hír szerint, minden idők legmelegebb februárja volt ez Norvégiának. Szinte semmi hó nem volt, sőt alig volt mínusz a leghidegebb északi területeken is. Itt nálunk is nagyon szép idő volt, a januári 0 fok környéki és erős szélhez képest a közel 10 fok nagyon jól esett. 
Most pedig jó egy hete visszatért a hó. Ami nem baj, mert fent a hegyekben eléggé leromlott a hó állapota, azt hittem lassan vége a síszezonnak. Nem voltunk fenn két hete, de szerintem a mostani idő kitolta ezt az időszakot.
Tehát most az van, hogy 2-4 fok, és ez a pár fokos különbség okozza, hogy vagy a hó szakad, vagy az eső. Így történhetett meg, hogy itt a faluban a tél folyamán, 2. alkalommal sikerült szánkóznunk. Képek nem készültek, annyira esett, nem tudtam fotózni. De pont olyan volt mint odahaza, mikor még volt hó. Esett, de másnapra semmi. Így volt ez egy hétig, egyik nap hó, oviban is tudtunk szánkózni, másnap eső és latyak. Mai nap (nem dolgozom, megvolt első hányásos élményem, gondolom az óvoda "hatásának" köszönhetően) pedig, esik (szakad), vagy éppen havazik, mint egy lenyomataként az elmúlt bő egy hétnek. Tehát folyamatos teszten vannak a ruháink. Pár képet azért csináltam, de tényleg csak párat, mert valami mindig esik. 
Én egyébként majdnem minden nap dolgoztam mióta felvettek, élvezem, gyerekek bírnak, én meg próbálok "ökörködni" velük. Azért a nagyobbak megértése nem kis emberfeletti teljesítményt kíván tőlem. Majd belejövök. 
Barnabás nagy formában van, annyit nevet (ez szerintem tuti biztos, nincs még egy ilyen gyerek széles e világon), és el van kényeztetve. Az egyik legnépszerűbb a lányok körében. Túrák alkalmával van mikor 3-an csüngenek rajta. Fő kedvenc barátnője pedig mindig üdvözli megöleli mikor megyek érte, és most már Barnabás is viszonozza a puszit hatalmas átéléssel, becsukott szemekkel. Vicces...






























Valahogy így képzeli el az emberfia a norvég telet, minimum...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések