5000


Ennyi, egész pontosan 5010km-t mentünk a nyaralás alatt. Készült rengeteg kép, van mit mutatnom, mesélnem. Ha azt mondom, hogy mennénk vissza azonnal, akkor az biztosan azt jelenti, jól éreztük magunkat, ugye?

Közben megváltoztattam a főcímet, az akkor viccesnek szánt Norvégia, itt vagyunk! után már csak egy egyszerű trollzone látható. Kissé utalva a norvég troll-ra, illetve az internetes komment világ trolljaira is. Fogok én még trollkodni ugyanis.

Lassan fognak csordogálni a bejegyzések, mert megpróbálok jobban írni, közben megy az olimpia, és visssza is kell rázódni az itteni életbe (holnap meló).

Folytatom (amikor nem felejtem el) a zenebutik rovatot, olykor aktuális, olykor csak tetsző zenékkel.


kár hogy elhagyta a rasztát

az egyik legnagyobbak hosszú évek/tizedek óta

ez pedig egy másik, franciák révén ezt kellene rákötni az összes bekattant/vagy mindegyik muszlim fülére,

és elküldeni őket az Obscene fesztiválra a csehekhez, az olcsó sör talán hat majd rájuk

trollzone, új cím, én szóltam

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések