képes könyv

Leginkább képek, alatta kis tudnivalóval... köztük telefonos és autóból menet közben készült képekkel...

 már írtam, sokan foglalkoznak állattenyésztéssel errefelé (is), leginkább birkákkal...
 errefelé (is) vannak "feketebárányok" azért



 Ő Ullrich (nem tudom hogyan írják pontosan a norvég verzióban), nem tudni, hogy étel, vagy gyapjú alap lesz-e. Óvodai kolléga tart cirka 200 bárányt, övé Ullrich is.




 így próbáljuk kordában tartani a fiatalságot, én lennék a sor végén...


 egy szelfivel én is megpróbálkoztam (tudom, kár volt)



 Érdekes szitu, összetalálkoztam Carmen kolléganőjével. Beszélgetésünk egy kis szemléltető norvég tudásomról. Azért eléggé koncentrálnom kell beszélgetés közben, néha túlzásba víve, és a lényegi részt vagy pontosan, vagy nem megértve. Erről a képről azt kell tudni, én úgy értettem, hogy az ösvényen van egy döglött szarvas, elég félelmetes. Az a döglött szarvas, egy annak kinéző korhadt fatörzs volt, valahonnan fentről lebukfencezve...




 Ullensvang kommune, Kinsarvik (Carmen dolgozott itt ugye) feletti kiránduló útvonal. az ilyen mondjuk elmondható minden itteni településről, mert milyen érdekes, egy kisebb folyócska közelében alakultak ki a települések. Nyilván ivóvíz miatt, mert a horgászását úgy is a fjordokból oldották meg.


 Az útvonalon 3 vízesés követi egymást. Ez az első, 200 méteren.













A második 400 méteren, a harmadikat pedig nem néztük meg (Barnabással nem vágtunk neki idő hiányában), az 900 méteren van. Innentől kezdődött volna az igazán meredek szakasz...

 És van itt egy érdekes vízerőmű. Nem nagy, nem is rontja el túlságosan az összképet, viszont érdekes a vízellátása és szabályozása... igen ott a csövön keresztül...

nélküle azért szebb




a lényeges adatok


 mitől ilyen zöld??? optikai csalódás???








 Oceana, a második legnagyobb hajó ami hozzánk érkezik (megy el)...





úton

 arra van Ulvik(fjord) és Osa(fjord)

a hídpillér 200m magas





 olvadás, számtalan vízesés... erős szél, látványos párafelhő... de hol a szivárvány?

főútvonal, egy kis "sikánnal"...

 Voss









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések