vasárnap festettem

 Ezek a képek most vasárnap készültek. Barnabással voltunk megint csak ketten. Nem lettek túl jó képek, egy kettőt kivéve. Barnabás ma elkezdte "rendesen" az óvodát. Vagyis már eljöttünk és otthagytuk "egyedül", bár délbe érte mentünk. Remélem jövő héttől már teljes műszakos lesz. Olvasom nem valami jó az idő Magyarországon. Itt tök szuper, egy hete nem esett, én sokkal rosszabbra számítottam egyébként, vagyis nem rosszabbra, hanem több esőre. Itt azt mondják idén kevesebb esett. Ez így pont jó volna, azt gondolom. Nappal most 10-14 fok van, de éjjel sincsen fagy, süt a nap... nagyon jó, ideális kirándulni. Elvileg lesz matfestival øvre eidfjordban most a hétvégén. Meg szeretnénk nézni, remélem az idő is kitart addig. Amire számítok sok-sok "bárányos" kaja. Mert itt rengetegen tartanak bárányt. Jókat esznek, nagyon bejön nekünk a norvég kaja. Szoktunk venni kész kajákat (coopban), vagy félkészeket, és tök jók. Lazac, tőkehal, bárány és egyéb húsok, leginkább főtt burgonyával (nagyon megszerettem, otthon meg sosem ettem - mindig azt mondták, hogy a szegények kajája nem?), répával, szószokkal. Finom na. Bár ugye most volt a lecsófesztivál Fehérváron, azért nagymama lecsójából most tudnék enni. Meg a vadasából. Viszont tökre nem hiányoznak a zsíros, olajos kaják... ennyit az evésről, hétvégén visszatérek rá... elvileg...






 Na ez lett szerintem egy jó kép. Véletlenül sikerült, Barnabással egy vékony ösvényen mentünk és közben kellett fényképeznem. Az ágra fókuszált a gép, és így olyan lett mint egy festmény, nem?











Megjegyzések

  1. Névtelen3.10.13

    ...ismét szép fotók...(ahhoz képest hogy csak úgy "vaktában" lövöldözöl :) a fű a háztetőkön nagyon tetszik! Azt hiszem építek egy ilyet! Ennyi. Majd a nyári locsolást kell valahogy megoldani... :D

    Dani

    VálaszTörlés
  2. Névtelen4.10.13

    kedves Carmen
    elképesztően jóképű fiú lett ez a Barnabás mióta nem láttam!
    és huuu, ezek a hegyek, helyek...és az ovis mentalitás... jó döntés volt úgy érzem
    mónika

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések