valahol

   Tegnap néztem ki ezt a helyet, és tök jól tettem. Erős szél, mínusz 1 fok, és majdnem 4 óra túrázás. Szerintem ez kiváló egy 5 éves gyerekkel. Egyikünk sem fázott, jól éreztük magunkat. És azért is volt jó, mert közvetve találtam végre egy jó térképet, itt a link: jó sok túraútvonallal egész Norvégiában, ja és tengerszint feletti magasságokkal... ut.no
http://ut.no/map/page/maptool/7215876f-590e-4cbd-9e6e-2601f1cb1efa/





































































Megjegyzések

  1. Névtelen22.10.13

    Nagyon furcsa és egyben gyönyörű a famentes táj. Itthon ahhoz vagyunk szokva, hogy a túraútvonalakat a fák közti ösvények jelentik. Ott mennyire vannak jelölve rendesen a turistautak? Ilyen átlátható tájon nyilván nincs annyira szükség jelölésre, mint egy sűrű erdőben. Mennyire népszerű illetve mennyire engedett ott hegyi-kerékpározni? Ekkora vidéket talán kerékpárral a legjobb bejárni (meg amúgy is jó kerékpározni :).
    Üdv, Adam

    VálaszTörlés
  2. Furcsa nekem is. Eddig mindig találkoztunk jelölésekkel, bár ugye gyerekkel nem nagy távokat mentünk, nem követtük. Pont ezért örültem, hogy megtaláltam ezt a norvég oldalt, mert ott vannak a turista útvonalak, ötletek, és kilométert is megadnak. Lehet tervezni. Én magam nagy fenyő rajongó vagyok, és itt ahogy láttam, csak az alacsonyabb magasságokon él meg. Például Vossban voltunk tegnap, arrafelé alacsonyabb és laposabb hegyek is vannak, sok-sok fenyővel. És gondolom rendesen jelölve az útvonalak. Azért gondolom, mert amelyik könyvből tanulok (elég új, ha jól emlékszem 2010-es statisztika), azt írja, hogy a norvégok 80%-a túrázik gyalogosan. Ez a legnagyobb arányú dolog amit művelnek. Hegyikerékpár tervbe van véve, jövő évi projekt... alig várom!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések