hogy tudtam...


A tegnapi bejegyzés igazolására. Na ki nyert ma? 
Johaug és Sundby, mindketten nagy fölénnyel. 

És megkezdődött a női kézi VB. Magyarország egy sima győzelemmel kezdett, ellenben Norvégia egyből egy kemény diót kapott. Az oroszokat. Nem is sikerült nyerni, mondjuk jók is az oroszok, nagyon kiegyenlített erők küzdelmét hozta, egy gólos orosz sikerrel. 

Tehát itt is, otthon is sikerek (Hosszú Katinka, valami hihetetlen az egész évben), maradjon is ez így. Még annyit elfelejtettem mondani a focival kapcsolatban, hogy a magyar továbbjutás utáni napon volt focim. Akivel rendszeresen szoktam focizni, az gratulált is a magyar győzelemhez. Leginkább az edzőre vannak kiakadva, az eredménytelen (mennyi de mennyi borzalmasnál borzalmasabb beadás) játék miatt.


Ez meg valami vicc?
http://index.hu/video/2015/12/05/norveg_tojas_kave/

Hála az égnek én erről itt nem hallottam, és nem is szeretnék.


És jöjjön egy újabb tök nem ide való videó. Viszont biztosan ügyesen felverné a tojást, ha már tojás...



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések