csak egy karnyújtásnyira...


Egy kis hó. Vossevangen felett. Ugye az a bizonyos esős párás idő, mikor alig lehet fotózni, de van egy kicsivel jobb is...
Azon elmélkedtem magamban, hogy honnan lehet a sok folyó. Arra jutottam, ezek biztos nem forrásfolyók, hanem a sok eső, ill. a kép tanulsága szerint a még el nem olvadt hó ami táplálja őket. Ez a hegy 1200m körüli lehet, és még augusztus végén is havas. Majd lesz példa rá, hogy Eidfjordban is, ha esik az eső, megtöbbszöröződik a vízesések száma. Evidens, valamerre le kell folynia a víznek. Olyan okos vagyok, igaz?
Eio. 
A hajó 250m kb. Csak az arányok miatt mondom.
Az új híd. Hardangenbrua. 150kr az átkelés, csak oda. Kamion 600kr.
Ott benn a ködben van Ulvik. Mindenhol hét ágra sütött a nap ezen a reggel, Ulvikra leszállt a köd. Szerintem szép. Nem lehet normálisan közlekedni, méterenként meg lehetne állni valamit fotózni.
Barnabás, oviteszten. 
Imádja a kamionokat (én is), látható jelei is vannak. Bergenből az út Oslóba, Eidfjordon keresztül megy. Van kamion bőven, majd írok erről is.
Ezt még nem tudom miért van. Vajon fázni fognak???

A lenti képek Eidfjordvatnetről készültek. Nagyon tiszta tó. Ebből folyik tovább az Eio a tengerbe.


Így van "csomagolva" a széna.

Ott lenn középen a folyóparton vannak házikók. Kérdés, mekkora a hegy?
Mi a kakukktojás a fenti képen?
És ezekért a képekért meg sem kellett "küzdeni". Majd szeretnék olyan helyekre is eljutni és megörökíteni, amikre azt lehet mondani, ez igen...









Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések