Na, ez a hajó is elment!

   Két hajó volt ma Eidfjorban. Volt ám fennforgás rendesen, igaz annyira sokat nem érzékeltünk belőle Oddába utazás miatt. És legalább 6 napja nem esett az eső. Kíváncsi lennék mi a rekord. Aki tudja megírhatná. 
    Vártam ezt a képet, mert figyeltem ahogy megy le a nap, és bíztam benne megvilágítja a hajót. A naplementét mi pont nem látjuk sajnos, mert úgy fekszenek a hegyek, hogy kitakarják. Egyébként zavarban is vagyok, otthon mindig tudtam merre vagyok arccal észak felé, itt... most, hogy tanulmányoztam a térképet kezdem "érezni" hol is van észak, hol is vagyok, furcsa érzés. De mikor mentünk autóval sosem tudtam igazán, hogy képzeljem el magunkat. Ezek a hegyek, vizek összekevernek. A napból próbáltam rájönni, de nem jártam indiánképzőbe (sem), úgyhogy csak kapisgáltam. Még pár kép mára...
És azokat ott jobbra, mind bekapta!
Megnéztem a kikötést, én hamarabb beálltam volna... az a fehér ruhás muksi lehetett a góré.
Hülyén jött ki. Mert KIkötés, BEállás. Most ki vagy be, döntsem már el, nem igaz? Lehet ezért nem én vagyok ott a toronyban?
Ja, és így könnyű ám feljutni a csúcsra... féltáv letudva.

Marha érdekes...
 Senki sem várta őket...
Volt kötéltáncos is, most indult...
Jobb oldali volt az erősebb, mert mikorra felkeltünk a balos már ki volt kötve a kikötőben, de jött a jobbos és elzavarta. Erősebb hajó...
Artania volt a gyengébb.
Aida Luna volt az erősebb.
De a végén mindegyiket elzavartuk!

Én meg befáradtam szerintem...




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések