Voringfoss

   Kibeszélve lelkem egy csücskét, térjünk vissza a valóságba, és mutatok egy szép helyet. Nem az egészet, mert nem tudtuk körbejárni, Barnaby nyügös, álmos volt. Voringfoss vízesés, kanyon.
    Nincs messze Eidfjortól, mindössze 20km. Így is vagy 3 alagúton keresztül vezet azt út, közte azzal a kacskaringóssal, ami vagy 360 fokot fordul a hegyben. És végig emelkedik, a biciklisek mekkája. Volt is egy verseny éppen (mindenféle korosztály, persze nem csak profik) kipróbáltam volna. Tehát nem láttam az egészet, és borult is volt az ég. Ha kisüt a nap, egy csomó szivárvány alakul ki a párában. Egyet valamennyire sikerült megcsípnem, mikor egy percre kisütött a nap. Szép hely, és van még több vízesés is itt a környéken. Majd felfedezem őket is. Jöjjenek a képek. Ezért is állnak meg itt a hajók Eidfjordban. Busz várja az utasokat, hogy felhozza ide őket. 

   180 méter magas (mély) a vízesés körülbelül. Rengeteg turista. Jókor kell menni, különben nagy a tolongás. Csak az egyik feléről fotóztam ahogy írtam, a nagyobbik vízesés, nem is látszik. De ami késik... Sőt egyszer szeretnék ebben a kanyonban a folyó partján végigmenni, és onnan fotózni. Az jó kis móka lenne. Majd egyszer. 
   Ez az Eidfjord egy jó hely, be kell hogy lássam. Csak a koncertek hiányoznak, a nyugalom tökéletes, Barnabáshoz nagyon jól állnak hozzá, mi kell még? Ja igen nekem is majd valami munka...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések