En isskrape fra Toten Transport

Mi ez, igaz? Barnabás első nyilvános "fellépése".

http://www.tungt.no/transportmagasinet/article925894.ece

Itt lehet megtalálni. Nekünk nagyon tetsző írás, ha lesz időm lefordítom ide, kiegészítvén a kicsit zagyva google fordítót (kíváncsiságból megnéztem megbirkózik-e vele?).

TV2 pedig szombaton 18:45-kor fogja leadni az ő verziójukat. Azért nem most hétfő este tették, mert elég sok anyag gyűlt össze, és így több időt kap a történet.

Tényleg hihetetlen ez az egész, de nekünk nem hiányzott. Mégis miért jó szívvel gondolok vissza rá? Azért mert talán segítettünk abban, hogy...

Hvem sa at det ikke skjer positive saker i bransjen? - Ki mondta, hogy nem történik pozitív dolog a szakmában?

...erre a kérdésre pozitívan lehessen válaszolni. Mert itt is, ahogy Wiggo elmondta, azért elég negatív a kamionosok megítélése. Talán ebben segített Barnabás, de leginkább segítettek magukon, hogy ezt megszervezték, elérték. Mi csak asszisztáltunk, de ez így volt jó.

Ajándékot kapott szép számmal Barnabás. Még nem tudok végső eredménnyel szolgálni, mert állítólag postán fog még érkezni hozzánk megannyi játék. Sok cég csak a történetet olvasva kezdett akcióba. Remek...

Én egy kicsit újraéltem gyerekkorom, ugye írtam, mindig is kamion szerető ember voltam/vagyok, Barnabás jól érezte magát, sok-sok élménnyel gazdagodott. Talán Carmennek volt a legnehezebb, mert nincs feltétlen "hajlama" a kamionok iránt. Megismertünk pár nagyon rendes embert, és írtam az 1 éves évfordulónknál, hogy már többet kaptunk itt ezen egy év alatt, mint odahaza a több mint 30-on. És akkor erről az eseményről még semmiféle tudomásunk nem volt, mert nem is volt akkor még semmi a történetből. Itt hozzá is lehetne tenni, hogy talán ez az egy előnye mindenképpen van a facebook-nak, a lehetőségek határtalansága. A "tömeg" ereje.

Nem tudom milyen lesz a TV-s riport, remélem jó reklámot csináltunk mindenkinek aki megérdemli. Gondolok itt Eidfjordra is. Már komolyan kezd zavarni - közben pedig jól esik, csak azt nem értem miért pont mi? - , hogy mindenki itt helyben is jön oda hozzánk és gratulál. Nekünk miért? Semmit nem tettünk. Annyian megérdemelnék ezt a pár perc hírnevet, mondhatjuk hogy az összes gyerek, kivétel nélkül. Nem megyek el komolyabb dolgok felé most, pedig tudnék cifrákat mondani, majd talán egy arra szánt bejegyzésben.

Nem tudom mikor fog ez lecsengeni, remélem azért minden megy majd a saját medrében ezután. Nem szeretnénk, hogy hatással legyen ez bármire is az életünkben. Nem azért csináltuk. Köszönünk mindent, akinek köszönnünk kell, de...

Megjegyzések

  1. Nagy gartula a családnak! Ügyesek vagytok, csak így tovább! :-)
    Ezek után felfigyel rátok a helyi közösség, elismerést és tiszteletet vívtatok ki, befogadtak/nak és nem úgy néznek rátok, mint egy szimpla bevándorlókra. Azokból már tele van a padlás ott is.
    Minden jót a dolgos hétköznapokra.

    VálaszTörlés
  2. Névtelen10.9.14

    Látom, jól éreztétek magatokat a hétvégén!! Én is beraktam a cikket a gugli forditoba és egy nagyon baráti hangvételú, pozitív cikket dobott ki (angolul). A fotók is nagyon jók!
    B

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések