gyorshír, ami nem is rossz reklám




Kérem szépen, ez az év a rekordok éve? Az időjárás már rekordokat döntött a nyáron, most pedig...
Egy kedves úriember megdöntötte a norvég gyorshajtási (legalábbis a bemért) rekordot. Sikerült neki valamivel több mint 240km/h-ás sebességgel "elkapatnia" magát. 

http://www.dagbladet.no/2014/08/30/nyheter/up/trafikk/35046834/

Itt a cikk. Ami durva, hogy nem fogja megúszni, ebből nagyon úgy néz ki, hogy börtön lesz. Beszéltem helyi ismerőssel, aki mondta, lehetett volna az atyaúristen is, akkor is ha jár neki, akkor börtön lesz. Nem így kellene lennie mindenhol? 
És persze szóba hoztam ez alapján a mindenható magyar parlamentet, és az ottani mentelmi jogot. Nem is értette. Itt nincs ilyen. Nem így kellene mindenhol? Sőt dupla, ha nem háromszoros büntetési tétellel kellene őket elbírálni, hiszen nem kevés emberrel "játszanak". Beszéltem az ügynökaktákról is, csak egy kis mosolyt láttam az arcán. Ennél jobb reakció nem is kell. 

Vissza a hírre. Mi a reklám? Na vajon milyen autó volt? 

Live-Fotos-BMW-i8-Crystal-White-Akzente-i-blau-ungetarnt-Leipzig-03

Igen, egy BMW i8. Bírja a tempót, ez már biztos, a kis "szutyadék" 1,5literes motorjával plusz az elektromos hajtással. Vagyis hybrid. Szerintem, ha járok még Bergenben fogok én is látni ilyet. Mert már mondottam volt, itt nagyon mennek az elektromos és hybrid autók. Van is értelme errefelé.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések