itt a vég...

Fölösleges aggódásnak bizonyult így utólag, de megnézvén a TV2 által készített riportot, azt kell mondanom, nem lettünk nevetség tárgya. Kicsit féltünk tőle. Tessék megnézni saját szemekkel...

http://www.tv2.no/2014/09/20/nyheter/lordagsmagasinet/6034185

A címhez visszatérve, közel sem biztos, hogy itt a vége a történetnek. Nem a további média szereplésre gondolok.
Wiggo ma is volt nálunk, rendszeres vendég mondhatjuk nyugodtan, heti kétszer betoppan hozzánk. Egyszerű oknál fogva, mert itt tölti a kötelező pihenő idejét ha éppen nem kell rohannia. Valamint mindig van új híre a reakciókról stb. Nekünk is jó ha itt van, önzetlen ember, jó volt megismerkedni vele.
Ma természetesen leginkább a reakciókra voltam kíváncsi (a kommenteket természetesen átfutottam), és el kell mondjam, negatív hozzászólás talán egy vagy kettő ha volt. Az sem komoly mondjuk. Nem mintha ez lényeges szempont lett volna, viszont egy kicsit eloszlatta kételyeimet.

Kíváncsi voltam ugyanis, mi a Norvégok véleménye egy olyan családról, aki bevándorol hozzájuk egy "problémával". Nem volt teljesen mérvadó az Eidfjordi visszajelzés, mert itt tényleg mindenki nagyon rendes (nem gondolnám, hogy megjátszás ez), de ez egy kis település, mindenki ismer mindenkit, nincs helye a ítéletnek/gyűlöletnek. Mondjuk ez nem azt jelenti, hogy felnagyítva egy országra vagy a világra helye lenne. Aztán pedig látjuk mi zajlik körülöttünk.

Így kicsit rákérdeztem ezen gondolatokra konkrétabban is Wiggonál.  Hogy mit gondolnak erről úgy általában a Norvégok? Mármint akár a mi konkrét példánkból kiindulva. Hogy egy "problémás" gyerekkel idejön valaki, akire a norvég állam nem kevés pénzt fog "beleőlni", kétes eredménnyel. És meglepő választ kaptam, hogy nagyszerűnek gondolnak minket szülőket, hogy feladtunk egy életet (tegyük a kezünket a szívünkre, nem volt nehéz) azért, hogy oda menjünk ahol azt gondoljuk a legjobb Barnabásnak. Mondjuk ezt nem tudjuk, hogy hol a legjobb, reméljük Norvégia köztük van. De tényleg ezért jöttünk.
Persze ebben az elfogadásban az is közrejátszik, hogy Carmen fix munkával rendelkezik, valamennyire ugatjuk a nyelvet is. Ezek a riportból kiderültek, és rákérdeztem Wiggonál...
Olyan válaszokat kaptunk, amiket mi is vallunk, ezért is kaphattunk pozitív hozzászólásokat talán.

folyt.köv.

Megjegyzések

  1. tomtom7020.9.14

    Hali !

    Szerintem nagyon jo bar a norvegot nem nagyon ertem (mast se)
    Nagyon aranyosak vagytok, minden jot nektek.

    VálaszTörlés
  2. Jó volt látni Titeket! A legjobbakat,pussz a családnak! (Izsa)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések