eső nem eső

    A ma valahogy így nézett ki, eső, nem eső, eső, nem eső, most pedig ömlik, így este 9-kor (nem tudom nézni a román-magyart (de úgy olvasom jobb is, tudnék mit mondani...). Azért megint voltunk szokásos körutunkon, vittem fotómasinát is. Itt az Eidfjord körüli hegyeket nem akartam most fotózni (most nem volt "érdekes", mert nem volt se "felhő- se napjáték"), de gondoltam valami érdekes csak lesz. Nem sok, de azt megosztom. Mondtam már hogy ömlik? Holnap pedig ugye xtremeidfjord maraton. Hegyen-völgyön. Azt hiszem kemény lesz. Pedig két napja még nagyon "jóidőt" ígértek. És vasárnap is lesz valami program Eidfjordban. Megnézünk amit lehet, vagy kirándulunk másfele, meglátjuk...
Nem maradhatnak ki a környező hegyek, ott rajta a reflektoron...
Itt még egy csónak is "befigyel", kiemelkedett ez a lámpa a környezetéből "fényességével", és látszólagos tökéletességével, mert nem minden... ami fénylik
már látszanak felületi pöttyök, a hegyek "alapján"
be akartam vizezni, vízcseppes legyen, de majd legközelebb
az öreg ladik "szeme"
az a kormány...
vajon kényelmes?

Sebtében készített kép, nem is lett éles. Remélem még látom, minden idők egyik legszebb japán autóját
Tesla, elképesztő volt, ahogy hangtalanul kigyorsított nem gyengén...
Ez egy nem kicsit átalakított sprinter. Annyit kell tudni róla, hogy van az útszélén egy kis kajálda. Thai Take Away. A tulajáé ez a kisbusz. Se keze se lába, illetve két (vagy egy? nem emlészem) "robotkeze" van. Felliftezik az autóra, és a kifordítható vezetőülésig előremegy, és szépen elhajt. Ki van ez találva, nem mint a Magyar foci, sajnos... ellenben a Norvégok nyertek.
Itt ennyi egy menü...
Itt.
Tetszik látni a pirosra festett farakást? Szerintem tök jó.
És a már emlegetett szilva, finom ám, lassan beérik a szomszédban is, úgy látom.

Ma ennyire tellett, csak hogy tartsam magam a napi 1 beszámolóhoz. Nagyjából sikerül is, de lesznek benne ilyen "nagyon" érdekes fejezetek is.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések