nehéz elmagyarázni, de én értem, az a lényeg


Sok-sok kutatás, illetve felmérés foglalkozik ezzel a témával. Valami csak van bennük, ha nem is mindig ugyanaz a végső sorrend, de az élmezőny mindig azonos.

http://kivultagasabb.blog.hu/2016/11/04/a_tiz_legjobb_orszag_a_vilagon

Nehéz elmagyarázni, de én értem, hogy Norvégia miért is áll ott ahol áll. Carmen még mindig kritikus így is, olyan magyaros/romános, a negatívumokra helyezi a hangsúlyt. Én pedig csak simán megértem  a norvégok/skandinávok gondolkodását (remélem), gondolom azért, mert közel is áll hozzám ez a szemlélet. Persze, itt sem tökéletes minden, lehet egy Kanada-Norvégia-Új-zéland stb. kevercből jönne ki a mennyország, de én meg inkább a pokolra vágynék, irány vissza Magyarországra? Maradunk inkább a "paradicsomban" (azért ez sem az, akkor sokkal több bikinis -vagy a nélküli- csajnak kellene lennie), bár ott azért csak nagyobb a meleg, és több a napsütés.


ÓÓóóóó, hogy semmi sem tökéletes...


na jó, a női test a mi kis földünkön, na az tud lenni tökéletes






ha már így belejöttem, de mi ez az őrület?
Vajon a saját haja?

ezt bírnám csinálni... ez művészet







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések