lemaradt képek

Csak most töltöttem le a képeket a telefonról mióta kijöttünk. Nem sok kép, de van közöttük érdekes szerintem...



Ez még a hannoveri szállodában készült, nekem bejött a külön álló nyitott zuhanyzó...







A kompon levő wellness részleg, csak mikor sötét volt kint, akkor volt jó "belátás".


 Nem mai autók, Triumph találkozó mifelénk...



Még a kezdetekben, mikor besütött a nap... legalább egy hónapja nem láttam viszont a napot... nem tudok jó képeket csinálni...



Ez pedig az ősz végén készült. Érdekessége, hogy ki látott már szivárvány végét, vagyis hogy honnan kezdődik??? Én csak itt és akkor... van egy rövid időszak, amikor egy szűk sávban süt már csak be a nap Eidfjordba, és általában esik is. Ilyenkor minden nap volt szivárvány. Ezt oviba menet "lőttem", mire hazaértem már nem volt ilyen látványos, úgyhogy marad a telefonos kép... majd jövőre lesz jobb is...


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések