Arctic Trucks

Igazából már akartam írni eg picit erről, nagyon izgalmas téma annak, aki szereti az autókat. Tegnapi esemény miatt határoztam el magam véglegesen. Olyat láttam, hogy csak na. Aztán utánanéztem. 

arctrictrucks.no nevű oldalon lehet bámészkodni, azonban amit tegnap láttam az még nincs fenn, de utánakutattam. A képeken még nincs rajt az autón az arctictrucks matrica, de a valóságban már igen. Így bukkantam rá. Egyébként ami adat megmaradt bennem, az a 2.600kg-os tömeg (nem is olyan sok) és a 400 literes üzemanyagtank. Na ezzel már neki lehet vágni a kietlen tájaknak azt hiszem. És sima 3000-es 170 lovas motor van benne, semmi extra. Élőben is eléggé brutál, sőőőőt...
Jók ezek a gyártók, azt hiszem itt Európában (a hatalmas Német piacot kivéve) itt a Skandinávoknál vannak a legjobb autók, arányában mindenképpen. És ebben a Svédek a nyerők, blocket.se, itt lehet kutakodni, megszállottak. Azért a Norvégokat sem kell félteni, bár kisebb piac. Amerikai autók itt északon nagyon mennek, majd lesz bejegyzés erről is, találtam pár gyöngyszemet...





Jó magas lett, ott a muksi az autó mögött jelzi.

Arra viszont nem emlékszem, hogy mik voltak rajta, kerestem az állam...

Egy ilyen van itt Eidfjordban is, gyakran látom... ilyen matrica van a fentin is már.

Valamelyik autós oldalon olvastam egy cikket Izlandról, na ott vannak ilyen durva gépek, és ezek szerint itt is. Na meg Oroszoknál, Kanadaiaknál és így tovább.

Egyébként az eddigi képek nagy átverés mind, emlékszem mikor elkezdtem a blogot, nem engedett nagyobb képeket feltölteni, így csökkentettem a felbontást. Aztán nemrég kipróbáltam egyel jobb felbontást és működik. Azt hiszem egyszer a jobb képeket újra fel kell raknom jobb felbontással is...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések