sikerült, megérdemelten

Azt hiszem sokunknak kell fejet hajtanunk a válogatott előtt. Teljesen megérdemelt az EB-re való kijutásunk. Elképesztően jól játszott a csapat. Nem tudom mi történt, mert a kvalifikáció alatt ennek nyoma sem volt. 
Dárdai irányítása alatt sem játszott jól a csapat, csak tudta mi az egyetlen játék amivel van esély. Most is tudták, de óriási különbség, hogy ez jó játékkal párosult. Valóban jó játékkal. Hihetetlen. 

Norvégia sehol sem volt ezen a meccsen. Pedig én azt hittem, hogy tudják fokozni a nyomást az első meccshez képest, és ez elég lesz nekik egy 2-1-hez. De nem hogy fokozni nem tudták, semmi sem volt. Nagyon gyengén játszottak. 

Tudom mi a nagy hibájuk. A régisulis angol foci játszása. Ennyi ívelés, tök feleslegesen. Egy-egyben nem tudtak megverni egy magyart sem, akkor miért is? 
Gondolom edző csere lesz Norvégiában. Azért gondolom ezt, mert ami focit láttam a norvég bajnokságból az nem ez a játék volt. Nem láttam játszani ellenben a norvég válogatottat, de az eredmények alapján nem erre számítottam. Sebaj, igaz?

Vissza hozzánk. Ez így nem semmi volt. Sokan gondolták, hogy a kvalifikációs játék alapján nem érdemeljük meg. De a pótselejtező majd megmutatja, ott a helyünk-e vagy sem. 

OTT!!!

2016-ban pedig ha így játszunk, nem lesz egy rossz EB. De az még jócskán odébb van. Mikor is lesz? Mert nyárra a francia tengerpart a cél...

Gratula, emelem kalapom, és hajrá Magyaroszág!!!
Na, meg Norvégia is, mondjuk sífutásban...


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések