mostanság

Régen jelentkeztem saját képekkel. Nem volt olyan időjárás, hogy lehetett volna jó fotókat csinálni, egészen a mai napig. Barnabybal voltunk ketten (már megint), az általam is nagyon kedvelt Hardangerviddan, és belebotlottunk pár wakeboard-osba (havon is a neve???). Közben pedig szánkón húztam Barnabást. Végre napot is láttunk, jó volt.

Aztán még pár elmaradt képet is feltöltök, utóbbi hetekben készültek, illetve az új albérletben. Múlt héten egyébként 10-15cm hó volt itt Eidfjordban, mára semmi nem maradt, visszajött az enyhébb idő, sok esővel. Itt erre kell számítani, tenger miatt nincs oly hideg. Viszont múlt héten körbehúztam szánkón Barnabást azon a kb. 5 kilométeres túraútvonalon, ami itt van felettünk, és jól kiizzadva, meg is fáztam picit. Tényleg csak picit, 3 napot tartott, gyógyszer nélkül.

Tehát pár kép, mint a "régi" szép időkben...




Granvin után, Voss felé van ez a kis tó, rengeteg hal lehet benne, mert mindig látni menet közben a víz fodrozódásán, kb. 30 km tőlünk







 van egy kisebb sípálya, 25km-re tőlünk, sosem síeltem, de így nem lesz nehéz egyszer kipróbálnom




mindig ez a helikopter, Barnabás kezdi megszeretni, azért kíváncsi lennék, mennyiért csinálja, főleg szombaton...







 Múlt héten még hó volt nálunk, ennek a háznak az alsó szintjén lakunk, kibírható...



 alulról a ház








 hallott már valaki erről a gyártóról?
 erre szánkóztunk


 jó kis horgászhely, de ez fizetős, csak a tenger (fjord) ingyenes


ez a "mi" padunk

 pár kép a nappaliból, illetve a ház elől, a rózsaszínes az napfelkeltekor történt








 Egy kis színt vittek a tájba, na ezt is kipróbálom egyszer, biztos jó móka. Sokáig elnéztem volna őket, de Barnabást nem akartam hogy odafagyjon a szánkóhoz, plusz erősödött a szél, és arcunkba fújta a havat. Végre újra hajlandó kiszállni az autóból, nem kockáztattam, hogy nem tetszik neki...


































 nem mind a 3 az övé...
















 ha járhatatlan a Hardangervidda, vagy konvojba kell menni, itt állítanak meg

Azért néha visszaolvasva amiket írtam, van benne hiba rendesen. Sebaj, kiderült én sem vagyok mindenben tökéletes. Vagy igen???



Megjegyzések

  1. A Fergusson traktorhoz: élőben én sem láttam még, de apámtól sokszor hallottam róla (ő régebben a mezőhegyesi ménesbirtok egy kihelyezett telepén, később egy veszprém megyei tsz-nél dolgozott, ma már nyugdíjas). Gondolom a háború utáni időszakban maradhatott itt pár darab (apám 50-es születésű) és ezért ismerte őket, mert a régi rendszerben egyéb módon nem kerülhetett volna ide - szerintem.

    Ja, és amúgy tetszik a blogod, rendszeresen olvasom. Be van állítva RSS olvasóban :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes volna tudni, vajon hogyan került Magyarországra ilyen trakesz, én mondjuk sosem hallottam róla. Nem tudom botlok-e még valami érdekesbe idekint, ha igen, megpróbálom megörökíteni.

      Törlés
  2. Névtelen17.12.13

    Fantasztikus képek! ;)

    üdv, Dani

    VálaszTörlés
  3. Névtelen25.12.13

    kite-osok nem wakeboard-osok :) havon snowkite, vízen kitesurf.
    Egyelőre csak néhány bejegyzésedet olvastam de amit írsz (magyar oktatás, nyelvoktatás minősége, minden szinkronizálás, kint a munkaerő/szakmában végzett munka megbecsülése, fair bánásmód, egyenes beszéd esetén nincs szemétkedés a munkáltató részéről) azzal mélységesen egyetértek, bár itthonról mondom ezt sóvárogva, hátha egyszer Mo-on is eljön a jobb morális világ.
    Csak bíztatni tudlak benneteket már maga a skandináv életstílus megtapasztalása is
    ajándék.
    További sok sikert odakint!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a pontosítást, majd kijavítom, és köszönjük a jókívánságot...

      Törlés
  4. A Massey Fergusson a világ egyik legismertebb traktora, de tényleg:-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések