ugyanaz

A szokott a hely, a szokott... nem és nem. Mert most jutott ide is nap (nem sok), és a kedvenc területünkön is sikerült pár "napos" fotót készíteni. Természetesen nem tartott sokáig ez az idilli állapot... azért pár kép olyan hytte-ről amiket már raktam fel ide, de most kicsit jobb megvilágítással...



































Megjegyzések

  1. Hello Tamás,
    A kis srác egy tünemény, a képek kiválóak (milyen géppel készült?) a táj lenyűgöző.
    Ezekben a házakban élnek is emberek nap mint nap vagy csak amolyan hétvégi házak? Nagy jövés menés nincs arrafelé...
    Jó a blog, ügyes vagy szívesen olvasgatom a kandalló melege mellett egy pohár whisky társaságában itt a Skót Felföldön.
    Csak így tovább!
    üdv: Józsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen, Ő az! Alap Canon EOS 600D. Mielőtt kijöttünk vettük, azt gondoltam lesz mit fényképezni. Azt hiszem jól tettük.
      Ezek inkább hétvégi házak, a fullosabbak állítólag 6.000.000kr körüliek. Nyugis környék, nagyon szeretjük.
      Köszi a biztató szavakat, és hogy én is viszonozzam, azért ott a Skót Felföld sem lehet valami "csúnya" az élet. Egyébként meg a whisky, de leginkább a különleges sörök amik hiányoznak nekem. Úgyhogy majd igyál a mi egészségünkre is...!!!

      Törlés
    2. Az élet itt sem "csúnya" csak kissé lassú és egyhangú (nyolc év itt lét után). Lassan elfogynak a motivációs tényezők ... egyre jobban érlelődik a gondolat, hogy átköltözünk norvég földre. Valahová fel északra, Troms vagy Finnmark megyék valamelyikébe. Ez még csak terv, majd alakul...
      Addig is információ gyűjtés a főcsapás iránya.
      Néztem én is a ház árakat, iszonyat drágák felétek. Viszont ami az új autótokat illeti ... remek választás. Szép kocsi, gratula!

      Törlés
    3. Sokat nem láttam még Norvégiából Oslo-Bergen tengely, és leginkább csak itt Eidfjord körül, de azt gondolom Norvégiában nincs rossz hely, max északon hidegebb van, cserébe ott a sarki fény. Ez a pici falu pedig nagyon emberi, és semmi gondjuk errefelé az ittenieknek. Viszont pörgés csak annak, aki természetszerető, akkor van mit csinálni. Pont azon gondolkodtam, ha maradunk (esély elég nagy) akkor idővel valami amerikai pick-up, hogy elférjen rajta egy motoros szán. Itt egyébként egy öreg ház (felújítandó, bár nem láttam milyen belül) 1,5 millió korona kb. 10% önrész, egy fastjobb (fix. lényegében a kirúghatatlanság védelmével, Carmennek az van, azért itt látszik, hogy mekkora szükség van ápolónőkre, főleg ha még ért is hozzá) és már adja is a bank a többit. Jópofák az itteniek, miért nem veszünk mi is? Majdnem minden stimmel, csak nincs önrész, meg nincs miből felújítani, én még nem dolgozom... a többi megvan...

      Törlés
    4. Majd októberben felmegyünk Tromso-ba egy hétre. Londonból közvetlen repülőjárat van (Norvegian). Szétnézünk, csavargunk a környéken, fotózunk északi fényt (Nikon D5200). Kíváncsi vagyok milyen arrafelé az élet, mik a lehetőségek munka vonalon...
      Ha meguntad a tanulást, lazíts egy kicsit és akkor bogarászd ezt: http://skocia.blogspot.hu
      Ezt mi(én) írjuk immár hét éve.

      Törlés
    5. Már bogarásztam is, és még fogom. Azért azt nem sokan gondolják, hogy Skóciában is megfigyelhető a sarki fény. Gratula érte. Egyébként egy csomót gondolkodtam azon is, hogy itt ez a hatalmas ország, csak ezt bejárni nem kis mutatvány lenne. Majd egyszer...

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések