finale


Banyek...


Na ezért gondolom, hogy a sport köröket ver a filmekre. Ez a horror (ha már a kedvenc filmről lenne szó), hihetetlen...

A magyar-norvég óta nem jelentkeztem, vártam, ezt!

A norvég férfi kézi tulajdonképpen eredménytelen volt, idáig! Az ezüst most már biztos, hiszen döntős a csapat. Megérdemelten? Igen!

Brutál egy meccs volt, ilyen nincs is. Jobbak voltak a norvégok, ezzel a hosszabbításos győzelemmel mindenképpen. Pedig volt itt minden, de az mindent elmond, hogy a rendes játék végén, egyenlő állásnál kaptak a horvátok egy időntúli hétméterest. Csak be kellett volna dobni...

A meccs egyébként úgy nézett ki, hogy gyenge norvég kezdés, majd jobbak voltak a horvátoknál. A horvátok az egész második félidőt (és az extrát is) lehozott kapussal, emberelőnyös támadással kivitelezték. Nem volt más esélyük, ez látszott az első félidő után. Én mondjuk ilyet még nem láttam (bár mostanában, nem is láttam sok kézilabdát), kockázat volt benne rendesen, de majdnem bejött. Üres kapust gólt, megindulást nem is nagyon tudtak szerezni a norvégok.

Egyébként szerintem a meccs 2/3-ában inkább a horvátoknak kedveztek a bírók, a végén pedig a norvégoknak. Nem ezen múlt. A jobbik ment tovább, persze szerencsével, de azért pedig meg kell dolgozni.

Érdekes, hogy a foci a legnépszerűbb sport, de ha kemény legényeket kell nézni, akkor azok nem ők, hanem a kézisek, hokisok, rögbisek. Itt nem a frizura a lényeg, hanem a sport...

Nagy döntő lesz, az elmúlt évek legjobbjai, ráadásul a hazai pályán lévő franciák ellen. Esély, hogyne lenne, mennyi? Kit érdekel, már nyertek, nyertünk...
Két olyan komment, ami engem támaszt alá, és mert ez az igazság:

"te igazán nem értesz hozzá... a játékvezetők mindent megtettek, hogy a horvátok bejussanak, szerencsére a norvégok ezt is át tudták hidalni, és megérdemelten játszanak döntőt, vérlázító hibák voltak a meccsen, mindkét oldalra, bár valahogy a norvégok ellen több. legjobb példa az utolsó hétméteres a rendes játékidőben. a faszi kiverekedte magát, majd teljesen szabadon dobhatta, kihagyta, erre hétméteres. SEHOL a világon nincs ez így... 
persze úgy sem, hogy az egyik csapatnak egy nappal többje van pihenni, és mi az már, hogy holnap!! van a bronzmeccs. vicc"


"Szerintem a 40. percig egyértelműen a horvátoknak fújtak, utána teljesen össze-vissza. A csúcs az utolsó 1 perc volt, amit végigtámadtak passzívban a horvátok, majd kaptak egy olyan időn túli hetest, amit földön más nem fújt volna be. A hosszabbítás végén meg tényleg egy értelmetlen horvát kiállítás volt.
Szerintem ezek a bírók életük legrosszabb napját fogták, és az EB legrosszabb vezetését produkálták, úgyhogy soha nem fogjuk megtudni, hogy normálishoz közeli bíráskodás esetén ki győzött volna. :D"



Úgyhogy, hajrá NORGE!




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések