ost


Ha már beszéltünk a lazacról, muszáj a sajtokról is. 

http://www.origo.hu/tafelspicc/kozelet/20161120-melyik-a-vilag-legjobb-sajtja.html

Ki gondolta? Tegye fel a kezét!

Annyiszor írtam már, hogy a norvég sör finom, nem egyszer nyerték már a szakács VB-t, de most még ez is. Mi van már?

Ami érdekes még itt északon, az a brunost. Barna sajt. Édes, karamellás beütéssel. Én nem szeretem, a sajt az sós számomra. De biztos vagyok benne, hogy az édesszájúak imádnák. A gyerekek mindenképpen.




Kenhető, margarin megfelelője is van. Prim a neve. Szintén édes, karamellás ízzel. A gyerekek "megvesznek" érte, na én nem.

Ha valaki a maximum édesre vágyik, akkor szelet kenyér megkenne prim-mel, és rá egy szelet brunost. Én meg kiszaladok a világból...



...és attól félek ezt teszi velem.






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések